کفپوش عایق برق 36 کیلوولت

یک از انواع کفپوش عایق برق ها ، کفپوش عایق برق 36 کیلوولت کلاس 3 یک روکش لاستیکی با عایق و  کیفیت بالا است که کاملاً برای تأمین استاندارد ملی استاندارد و بین المللی کاملاً گواهی شده است:
کفپوش عایق برق تابلو فشار قوی 36 کیلوولت مقاوم در برابر شوک الکتریکی
مقاومت در برابر شعله کلاس
مقاوم در برابر روغن
تشک عابق برق 36 کیلوولت Class 3 کاملاً تست شده است و با ولتاژ ایمنی توصیه شده از 36kV به 50kV تست شده است. علاوه بر این ، عایق الکتریکی دارای یک الگوی سطح ضخیم ، ضد لغزش از یک طرف و در طرف معکوس سطحی  است که شرایط کار الکتریکی ایمن را برای کاربران تضمین می کند.

کفپوش عایق برق 36 کیلوولت  در طول 10m  با ضخامت 4 میلی متر و عرض 1 متر در دسترس است و در صورت درخواست می توان در اندازه های مختلف برش داده شود و رنگ مختلف قابل ارایه می باشد. جهت دریافت تائیدیه کفپوش عایق برق تماس بگیرید .

اطلاعات فنی کفپوش عایق برق فشار قوی 36 کیلوولت

کاربرد کفپوش عایق :  ایمنی برق ، بهداشت

توضیحات محصول عایق برق : ولتاژ کار 36kV کلاس 3 ضخامت 4 میلیمتر ضد شوک الکتریکی،ضد لغزش،ضد روغن ،ضد اسید

رنگ کفپوش عایق برق 36 کیلوولت : مشکی ، طوسی ، آبی ، قرمز ، سبز ، زرد ، نارنجی

استحکام : مقاوم در برابر سوراخ شدگی و اجسام سنگین وزن

ولتاژ تست دی الکتریک : 50kV

ولتاژ تست اثبات شده : 40KV

ولتاژ کار 4 : 36 کیلوولت

کاربرد کفپوش عایق برق 36 کیلوولت

کفپوش عایق برق فشار قوی 36 کیلوولت ، ( فرش عایق برق ) ، جهت تابلو فشار قوی  خطر صدمات جدی در اثر برق گرفتگی را کاهش می دهد . ایده آل برای نصب در اطراف تابلو و ترانسفورماتور ، که باعث افزایش سطح کلی ایمنی در هر نوع محیط ولتاژ 36 کیلوولت می شود. در صورت برق گرفتگی ، کفپوش عایق برق جریان الکتریکی را هدایت نمی کند و از افرادی که در هنگام ایستادن روی کفپوش به وظایف شغلی خود عمل میکنند ، محافظت می کند.

کفپوش عایق برق 36 کیلوولت
کفپوش عایق برق 36 کیلوولت
برچسب ها ابعاد کفپوش عایق برق 36 کیلوولت, استاندارد کفپوش عایق برق, انواع کفپوش عایق برق, انواع کفپوش عایق برق 36 کیلوولت تابلو فشار قوی, تائیدیه کفپوش عایق برق, قیمت کفپوش عایق برق, قیمت کفپوش عایق برق 36 کیلوولت آلمانی, کاتالوگ کفپوش عایق برق, کاربرد کفپوش عایق برق 36 کیلوولت در پست برق, کفپوش, کفپوش عایق برق 36 کیلوولت, کفپوش عایق برق 36 کیلوولت Sichern, کفپوش عایق400 ولت, نصب انواع کفپوش عایق برق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *