کفپوش عایق برق فشار قوی

کفپوش عایق برق فشار قوی به محصولاتي اطلاق ميشود که عاري از هر گونه فيلر رساناي دوده ( کربن بلک ) بوده و در رنگهاي قرمز ، آبي ، سبز ، نارنجي ، سفيد توليد و قابل ارائه ميباشد.

Sichern02

از آنجائيکه فيلر کربن بلک ( Carbon Black ) مقاومت الکتريکي را به شدت کاهش داده و باعث نوسان ميزان رسانايي در نقاط مختلف کامپاند ميشود ، شرکت Sichern آلمان اقدام به اصلاح فرمولاسيون و جايگزين کردن اين فيلر با افزودنيهاي خاص نموده است به نحوي که از نظر هدايت جريان الکتريسيته نيز به خواص عايقي بسيار بالايي دست يافته است بطوريکه ميانگين ولتاژ شکست اين محصول با ضخامت 4 ميليمتر به 57 کیلو ولت ميرسد.

مشخصات کفپوش عایق برق فشار قوی

يکي از مشخصه هاي برتر  فرش عايق برق ، توليد لايه به لايه با ضخامت هاي يک ميليمتري ميباشد که بکارگيري اين تکنولوژي ضمن تقويت و توزيع يکسان مقاومت الکتريکي در تمام سطح ورق لاستيک ، نقاط ضعف موضعي احتمالي را نيز همپوشاني ميکند.

کفپوش عایق برق فشار قوی با ضخامت 4 ميلي متر با مقاومت الکتريکي تا 65 کيلو ولت به صورت رول هاي 10متري با عرض 1 متر با رنگ های مختلف آماده تحويل است.

این محصول دارای استاندارد IEC60243-1(1998) می باشد.

ttttttttweb

1 – بدون فیلر رسانای دوده ( کربن بلک )

2 – تولید در رنگهای قرمز ، آبی ، سبز ، نارنجی ، سفید

همان طور که اطلاع دارید فیلر کربن بلک ( Carbon Black ) مقاومت الکتریکی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و باعث نوسان میزان رسانایی در نقاط مختلف کامپاند می گردد از همین روی با جایگزین نمودن این فیلر با افزودنیهای خاص سبب شدیم تا جریان الکتریسیته به خواص عایقی بسیار بالایی دست پیدا کند بطوری که میانگین ولتاژ شکست این محصول با ضخامت چهار میلیمتر به پنجاه و هفت هزار ولت میرسد.

کفپوش عایق برق فشار قوی
عایق برق فشار قوی

شرکت بزرگ تهران سوئیچ تنها ارائه دهنده کفپوش های برق با استاندارد تولید در ایران میباشد

محل نصب کفپوش عایق برق فشار قوی

کفپوش عایق برق باید در مکانهایی که پرسنل بصورت ایستاده مقابل تجهیزات برق مشغول به کار هستند مورد استفاده قرار گیرد. افرادی که در معرض خطر هستند باید روی کفپوش  قرار بگیرند تا از آنها در مقابل شوکهای  الکتریکی که از طریق پا و اتصال به زمین ایجاد میشود محافظت شود.

به عبارت دیگر برق گرفتگی زمانی اتفاق می افتد که شخص به عنوان قسمتی از مدار الکتریکی ، جریان برق را از خود عبور دهد و هنگامیکه کفپوش لاستیکی عایق برق در زیر پای شخص ، این مدار الکتریکی را قطع مینماید عملاً جریان برق قادر به عبور از بدن نیست و به این ترتیب از جان انسان در برابر برق گرفتگی ، سوختگی های شدید و حتی فوت ناشی از برق گرفتگی محافظت میشود.

  • در ایران کفپوش عایق برق تولید نمیشود و در صورت ادعای فروشنده مبنی بر تولید ایرانی حتما درخواست بازدید از کارخانه را داشته باشید!!!!!!
  • عده ای افراد سودجو لاستیک های معمولی و ورزشی را به عنوان فرش عایق برق ارائه می دهند . که حتی این افراد با اسناد تقلبی از تائیدیه پژوهشگاه نیرو محصول خود را به عنوان فرش عایق تائیدیه دار به فروش میرسانند که این امر خطرات ناگواری را برای اپراتور دارد لذا از شما تقاضا دارم که در این خصوص دقت نظر بفرمایید.

     توجه: مشاهده شده اخیرا عده ای سودجو لاستیک های معمولی را به نام فرش عایق به متقاضیان ارائه میدهند که این امر میتواند زمینه ساز خطرات و فجایع سنگینی باشد.

    تهران سوئیچ هیچ شعبه یا نمایندگی در سرتاسر کشور ندارد و مسئولیتی در قبال کسانی که از اشخاص متقرقه خرید میکنند هم نمی پذیرد.

مشخصات کفپوش عایق برق فشار قوی :

•           100% عدم رسانا در مقابل جریان الکتریسته و بارهای الکتریکی

•           بیشترین طول عمر همراه با بالاترین کیفیت

•           قابل شستشو با تمامی شوینده ها

•           مجهز به تکنولوژی تقویت شده با لاک پلی یورتان

•           مقاوم در مقابل سایش چرا که دارای ترکیب ذرات اکسیدآلومینیوم است.

•           محیط غیر قابل رشد برای انواع گونه های گیاهی

•           بی بو ( تنها نوع بدون بو شیمیایی در فضای بسته )

•           غیر قابل اشتعال

•           مقاوم در برابر اسید و محلول های بازی ،  میدان مغناطیسی ، فرسودگی بر اثر جریان های بسیار هوای خشک و مرطوب ، رشد قارچ و باکتری ها است به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و …

  •  کفپوش عایق برق  در ایران با نام های مختلفی رایج است :

فرش عایق ، کفپوش لاستیکی عایق ، کفپوش فشار قوی ، لاستیک زیرپایی عایق ، کفپوش برق ، لاستیک زیر پایی ضد برق ، عایق ترانس ، عایق تابلو برق ، کفپوش ضد برق ، لاستیک عایق برق ، لاستیک ایمنی عایق

برچسب ها ابعاد کفپوش عایق برق, انواع کفپوش عایق برق, تائیدیه کفپوش عایق برق, تولید کننده کفپوش عایق برق فشار قوی, خرید کفپوش عایق برق فشار قوی, دستورالعمل کفپوش عایق برق, فرش عایق برق, فرش عایق برق فشارقوی, کفپوش عایق برق 1000 ولت, کفپوش عایق برق 36 کیلوولت, کفپوش عایق برق ایرانی, کفپوش عایق برق فشار قوی, کفپوش عایق برق فشار قوی 20 کیلوولت, کفپوش عایق برق فشار قوی تابلو, کفپوش عایق برق فشار قوی تهران سوئیچ, لاستیک زیر پایی عایق برق

2 نظر برای «کفپوش عایق برق فشار قوی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *