ویژگی کفپوش عایق برق Sichern

در اینجا میخواهیم به ویژگی کفپوش عایق برق Sichern بپردازیم . تهران سوئیچ تنها ارائه دهنده کفپوشهای عایق الکتریکی مطابق با استانداردهای تولید میباشد

ویژگی کفپوش عایق برق

 ویژگی کفپوش عایق برق که اغلب به آن تشک عایق برق و فرش عایق برق هم گفته می شود یکی از محصولات تخصصی تهران سوئیچ بوده که دارای کیفیتی متمایز و برتر نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار میباشد و با قیمتی به مراتب مناسب تر به متقاضیان ارائه می گردد.

کفپوش عایق برق Sichern

این کفپوش ها مقاوم در برابر میدان مغناطیسی بوده و صددرصد عدم رسانا در برابر جریان الکتریسته و بارهای الکتریکی می باشد که از ویژگی کفپوش عایق برق Sichern است.

برند محصول سیشرن و ساخت کشور آلمان است که دارای تائیدیه از لابراتوار ای بی بی ، چزی ایتالیا و آزمایشگاه مرجع فشارقوی وزارت نیرو  می باشد .

نمونه تقلبی کفپوش عایق برق Sichern

در ایران کفپوش عایق برق تولید نمیشود و عده ای افراد سودجو لاستیک های معمولی و ورزشی را به عنوان کفپوش عایق برق ارائه می دهند ، که حتی این افراد با اسناد تقلبی از تائیدیه پژوهشگاه نیرو محصول خود را به عنوان کفپوش عایق برق تائیدیه دار به فروش میرسانند که این امر خطرات ناگواری را برای اپراتور دارد لذا از شما تقاضا دارم که در این خصوص دقت نظر بفرمایید.

انواع کفپوش عایق برق Sichern :

کفپوش های وارد شده توسط شرکت تهران سوئیچ در کلاس های مختلف و با ولتاژ فشار ضعیف 1000 ولت تا فشار قوی 60 کیلو ولت میباشد :

* کفپوش عایق برق 400 ولت

* کفپوش عایق برق 1000 ولت

* کفپوش عایق برق 6 کیلو ولت

* کفپوش عایق برق 20 کیلو ولت

* کفپوش عایق برق 36 کیلو ولت

* کفپوش عایق برق 57 کیلو ولت

* کفپوش عایق برق 65 کیلو ولت

 ویژگی کفپوش عایق برق Sichern آلمان بی نظیر بوده و رنگ های مختلف و با توجه به ولتاژ و کلاس استاندارد ارائه می شوند :

کفپوش عایق برق آبی ، سبز ، سورمه ای ، توسی ، قرمز ، مشکی ..

کفپوش عایق برق طبقه خاصی از کفپوش های لاستیکی با خواص ضد الکتریکی عالی میباشد که برای استفاده در مقابل تابلوهای برق ، پستهای برق و ایستگاههای فشار قوی کاربرد دارد.

این فرش ها اپراتورها یا کارکنان واحد نگهداری و تعمیرات تجهیزات الکتریکی را در برابر برق گرفتگی و شوکهای الکتریکی احتمالی محافظت مینماید. کفپوش های عایق برق شرکت تهران سوئیچ باید در مکانهایی که احتمال خطرات جانی و ایمنی بالاست مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت بزرگ تهران سوئیچ تنها ارائه دهنده کفپوش های عایق برق با استاندارد تولید در ایران میباشد

  • در ایران کفپوش عایق برق تولید نمیشود و در صورت ادعای فروشنده مبنی بر تولید کفپوش عایق برق ایرانی حتما درخواست بازدید از کارخانه را داشته باشید!!!!!!
  • عده ای افراد سودجو لاستیک های معمولی و ورزشی را به عنوان کفپوش عایق برق ارائه می دهند . که حتی این افراد با اسناد تقلبی از تائیدیه پژوهشگاه نیرو محصول خود را به عنوان کفپوش عایق برق تائیدیه دار به فروش میرسانند که این امر خطرات ناگواری را برای اپراتور دارد لذا از شما تقاضا دارم که در این خصوص دقت نظر بفرمایید.
  •      توجه: مشاهده شده اخیرا عده ای سودجو لاستیک های معمولی را به نام فرش عایق به متقاضیان ارائه میدهند که این امر میتواند زمینه ساز خطرات و فجایع سنگینی باشد.

کفپوش عایق برق یکی از محصولات تخصصی این شرکت بوده که دارای کیفیتی متمایز و برتر نسبت به سایر محصولات مشابه موجود درکشور میباشد و با قیمتی به مراتب مناسب تر به متقاضیان ارائه می گردد.

این کفپوش ها مقاوم در برابر میدان مغناطیسی بوده و صددرصد عدم رسانا در برابر جریان الکتریسته و بارهای الکتریکی می باشد.

تهران سوئیچ تنها و بزرگ ترین شرکت وارد کنندۀ کفپوش های عایق برق همراه با تاییدیه آزمایشگاه فشار قوی پژوهشگاه نیرو و مرکز پژوهش متالورژی رازی در ایران مطابق استاندارد IEC 61111( ایزو ) آماده است تا کفپوش های عایق برق را بصورت سفارشی همراه با بیشترین کیفیت و بهترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه نماید.

  • نکته قابل توجه اینکه این فرش های عایق اپراتورها یا کارمندان قسمت نگه داری و تعمیرات تجهیزات الکتریکی را از خطرات برق گرفتگی و شوک های الکتریکی و … محافظت مینماید.

Sichern02

ویژگی کفپش عایق برق

  •  تهران سوئیچ هیچ شعبه یا نمایندگی در سرتاسر کشور ندارد و مسئولیتی در قبال کسانی که از اشخاص متقرقه خرید میکنند هم نمی پذیرد.
مشخصات فنی  کفپوش عایق برق Sichern  :

•           100% عدم رسانا در مقابل جریان الکتریسته و بارهای الکتریکی

•           بیشترین طول عمر همراه با بالاترین کیفیت

•           قابل شستشو با تمامی شوینده ها

•           مجهز به تکنولوژی تقویت شده با لاک پلی یورتان

•           مقاوم در مقابل سایش چرا که دارای ترکیب ذرات اکسیدآلومینیوم است.

•           محیط غیر قابل رشد برای انواع گونه های گیاهی

•           بی بو ( تنها نوع بدون بو شیمیایی در فضای بسته )

•           غیر قابل اشتعال و حریق

•           مقاوم در برابر اسید و محلول های بازی 

– اين كفپوش ها مقاوم در برابر ميدان مغناطيسي بوده و صددرصد عدم رسانا در برابر جريان الكتريسته و بارهاي الكتريكي مي باشد

 داراي تكنولوژي IQ بوده كه داراي بالاترين كيفيت و بيشترين طول عمرخود مي باشد. 

– قابليت شستشو با كليه شوينده ها

– مقاوم در برابر اسيد و محلول هاي بازي

– عدم شکنندگی در دمای انجماد .

– آنتي باكتريال و مقاوم در برابر قارچ ها و باكتري ها

– داراي محيطي غير قابل رشد براي انواع گونه هاي گياهي

– مقاوم در برابر فرسودگي در اثر جريان بسيار زياد هواي خشك و مرطوب

– عايق صد درصد رطوبت.

نکته قابل توجه اینکه ثابت بودن خواص عایقی لاستیک با نحوه ی ترکیب آن ( کامپاندینگ ) در ارتباط است بنابراین هر نوع ماده افزودنی از جمله رنگ ، فیلر ، مواد محافظ ، پروسه پخت و … در میزان مقاومت الکتریکی لاستیک تاثیر گذار است.

 ویژگی کفپوش عایق برق Sichern

یکی از ویژگی کفپوش عایق برق Sichern شرکت تهران سوئیچ ، تولید لایه به لایه با ضخامت های یک میلیمتری میباشد که بکارگیری این تکنولوژی ضمن تقویت و توزیع یکسان  مقاومت الکتریکی در تمام سطح  ورق لاستیکی عایق برق نقاط ضعف موضعی احتمالی را نیز همپوشانی میکند.

  • کفپوش عایق برق  در ایران با نام های مختلفی رایج است :

فرش عایق ، کفپوش لاستیکی عایق ، کفپوش فشار قوی ، لاستیک زیرپایی عایق ، کفپوش برق ، لاستیک زیر پایی ضد برق ، عایق ترانس ، عایق تابلو برق ، عایق پست برق ، لاستیک ایمنی تابلو برق ، کفپوش ضد برق ، لاستیک عایق برق ، لاستیک ایمنی ، عایق الکتریکی , تشک عایق برق

فروش انواع کفپوش های عایق برق با تاییدیه های بین المللی و استانداردهای جهانی را در ایران فقط  شرکت تهران سوئیچ بر عهده دارد.

 که ما مفتخریم این مسئولیت بزرگ را با رعایت تمامی قوانین HSE بهتر از گذشته به پیش ببریم.

برچسب ها کفپوش عایق برق, کفپوش عایق برق تهران سوئیچ, ویژگی کفپوش عایق برق, ویژگی کفپوش عایق برق Sichern, ویژگی کفپوش عایق برق آلمانی, ویژگی کفپوش عایق برق ایرانی

2 نظر برای «ویژگی کفپوش عایق برق Sichern»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *