نصب کفپوش عایق برق مناسب

برای نصب کفپوش عایق برق  اول نیاز به فرش عایق مناسب با ولتاژ تابلوهای موجود در پست برق است .

این دانش رایج است که جریان الکتریسیته چه خطراتی برای بدن انسان دارد . برق گرفتگی از عوامل شایع مرگ و میر درایران می باشد . که هر ساله تعداد زیادی از اپراتورها ، پرسنل و کسانی که بطور مستقیم با تابلوهای برق سر و کار دارند جان خود را بر اثر برقگرفتگی از دست می‌دهند. آمار ارائه شده نشان از روند صعودی این آمار در دهه 80 در بخش برق دارد اما متاسفانه برنامه مشخص و آموزش مناسبی برای کاهش آمار برق‌گرفتگی وجود ندارد.در حقیقت ، در طول سالهای فعالیت تهران سوئیچ در زمینه صنعت برق و تجهیزات ایمنی برق ، حوادث برق زیادی را دیده ام اتفاق می افتد که می توان با چیزی ساده به عنوان کفپوش عایق برق جلوی آن را گرفت.

کفپوش عایق برق مناسب نقش مهمی در ایمنی برق دارند. این کفپوش های عایق برق ساخته شده اند تا از بروز خطرات الکتریکی جلوگیری کنند. بنابراین ، نصب آنها در محل کار ، پست برق و مکانهایی که دارای تابلو برق هستند لازم است و شما نمی توایند به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و انجام ندادن نصب کفپوش عایق برق خطر جدی برقگرفتگی را برای شما به همراه می آورد.

کفپوش عایق برق تهران سوئیچ خصوصیات ظاهری آنها مانند دوام ، استحکام کششی ، عدم رسانایی ، مقاومت و از نظر ایمنی آنها را به معتبرترین محصول تبدیل می کند.

مزایای کفپوش عایق برق تهران سوئیچ (Sichern)

بدیهی است ، اصلی ترین مزیت کفپوش های دی الکتریک ، توانایی آنها در مقاومت الکتریکی است. به طور کلی ، کفپوش عایق برق تهران سوئیچ با برند SIchern دارای مزیت های زیر هستند:

دارای استاندارد IEC61111

100% عدم رسانا در مقابل جریان الکتریسته

طول عمر بالا

قابلیت شستشو

تقویت شده با لاک پلی یورتان

مقاوم در مقابل سایش

غیر قابل رشد برای انواع گونه های گیاهی

تنها نوع بدون بو شیمیایی

غیر قابل اشتعال

و مزیت های بسیار دیگری که قبلا در خصوص ویژگی کفپوش عایق برق Sichern گفته شده بود .

چگونه کفپوش عایق برق تهران سوئیچ را نصب کنیم؟

روند نصب کفپوش عایق برق تهران سوئیچ کاری آسان است و هر کسی در صورت داشتن چند مورد می تواند این کار را انجام دهد. در حقیقت ، تهران سوئیچ نیز خدمات نصب را با تخصص فنی ارائه می دهد.

بنابراین ، اگر شک دارید که آیا می توانید کفپوش عایق برق را نصب کنید ، پاسخ این است ، بله می توانید. درواقع چیزی که در اینجا شما به آن نیاز دارید این است :

کفپوش عایق برق تهران سوئیچ (Sichern)

چسب کفپوش عایق برق (Sichern)
غلتک وزن

لیسه

جارو  جهت تمیز کردن

مراحل نصب کفپوش عایق برق تهران سوئیچ

1 برای نصب کفپوش عایق برق اطمینان حاصل کنید که کف رطوبت، برجستگی ، برآمدگی و ترک نداشته باشد و در صورت وجود غبار بر روی سطح حتما با جارو سطح را کاملا تمیز و در صورت نیاز کف مورد نظر را سیمان کنید.

2 -چسب کفپوش عایق برق را هم روی سطح مورد نظر و هم پشت کفپوش عایق برق با لیسه بصورت یکدست خیلی نازک  پراکنده کنید . سپس ، بگذارید تا کمی خشک شود.

3- حالا کفپوش عایق برق را روی سطحی گه قبلا چسب زده شده به صورت آرام قرار دهید

4 – پس از قرار دادن صحیح ، با غلتک به روی کفپوش عایق برق فشار دهید.

درصورت نیاز به پرسنل نصب کفپوش عایق برق تهران سوئیچ آماه ارائه بهترین خدمات به شما هستیم .

نصب کفپوش عایق برق
نصب کفپوش عایق برق
برچسب ها استاندارد IEC61111, انواع کفپوش عایق برق, قیمت کفپوش عایق برق, کفپوش, کفپوش عایق برق 400 ولت, کفپوش عایق برق 400 ولت تهران سوئیچ, کفپوش عایق برق کلاس 0, نصب انواع کفپوش عایق برق, نصب کفپوش, نصب کفپوش عایق برق, نصب کفپوش عایق برق 1000 ولت, نصب کفپوش عایق برق فشار ضعیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *