کفپوش عایق برق
کفپوش عایق برق برای استفاده الکتریکی و ایمنی برق توسط مصارف الکتریکی و جلوگیری از شوک الکتریکی استفاده می شود. که برای هر دو ولتاژ AC و DC مؤثر است. کفپوش عایق برق یا فرش عایق برق برای هر دو پانل های ولتاژ H.T & LT با ولتاژ سیستم تا 66kV و 240V dc. کفپوش های عایق برق می توانند مزایای مربوط به ایمنی و همچنین مزایای ارگونومی را داشته باشند.

کفپوش عایق برق در هر نوع صنعت که در آن یک فروشگاه الکتریکی و ایمنی تکنسین ها در معرض خطر است استفاده می شود. کفپوش ضد الکتریسیته ساکن یا کفپوش عایق برق نه تنها از شوک الکتریکی محافظت می کنند، بلکه به عنوان یک کمکی برای کارگران برای اهداف ارگونومیک نیز کار می کنند. از لحاظ ارگونومی آنها سطوح امن تری را در اختیار دارند که در آن کارگران می توانند بدون شک مدت زمان طولانی و خستگی کمتر کار کنند. کفپوش عایق برق برای پانل های الکتریکی می توانند در صنایع مورد استفاده قرار گیرند که کارهای الکتریکی انجام می شود.

امروزه در صنعت ایران ، توجه کمی به ایمنی کارگران اهمیت میدهند . اگر چه برخی از شرکت ها فراموش می کنند که برای اطمینان از ایمنی کارکنان نیازی به هزینه زیاد نیست. این کفپوش های عایق برق گزینه بسیار خوبی برای معرفی یک محیط کار ایمن است. به غیر از ایمنی، شرایط کاری را نیز فراهم می کند، با ارائه کفی لازم برای تکنسین هایی که در محل کار زیاد کار می کنند.

کفپوش عایق برق Sichern بهترین کفپوش های عایق برق طبقه بندی شده در ایران با استانداردها و کیفیت بین المللی و ایمنی مطلوب است. این کفپوش عایق برق باعث می شود که تأسیسات تولیدی شما به طور کامل از تکنسین ها محافظت کند .

 

مکان های مختلفی می توان از کفپوش عایق برق استفاده کرد، پانل های کنترل قدرت، پانل های Hi-vol و Low-vol، ایستگاه های برق و اتاق های کنترل قدرت و غیره هستند.

 

طبقه بندی:
کفپوش عایق برق لاستیکی با توجه به استاندارد رتبه بندی ولتاژ به 4 طبقه تقسیم می شوند. این 4 طبقه از لحاظ ضخامت ، درجه ولتاژ، ولتاژ تخفیف و ولتاژ شکست آنها متفاوت است.
کفپوش عایق برق
                                 کفپوش عایق برق
برچسب ها انواع کفپوش عایق برق, برق تهران سوئیچ, تولید کفپوش عایق برق ایرانی, تولید کفپوش عایق برق تهران سوئیچ, خرید کفپوش عایق برق, فرش عایق برق, قیمت کفپوش عایق برق, کفپوش تهران سوئیچ, کفپوش عایق برق, کفپوش عایق برق 1000 ولت, کفپوش عایق برق 400 ولت, کفپوش عایق برق Sichern, کفپوش عایق برق آلمانی, کفپوش عایق برق تهران سوئیچ, کفپوش عایق برق فشار متوسط, کفپوش عایق برق فشارضعیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *