دژنکتور خلاء VD4

دژنکتور خلاء VD4 (دژنکتور خلاء پارس سوئیچ VP4 ) جهت استفاده در پستهای فضای بسته با عایق هوا طراحی و ساخته شده اند . قدرت قطع این نوع کلید قدرت برای قطع هر جریانی در شرایط نرمال و شرایط بروز عیب ، بخصوص قطع جریان اتصال کوتاه با پارامترهای درج شده در جدول مشخصات فنی دژنکتور کافی است.

دژنکتور خلاء VD4 به دو صورت ثابت و یا کشوئی می توانند نصب و مورد استفاده قرار می گیرند. دژنکتور خلاء پارس سوئیچ دارای مشخصه بارز سادگی و استحکام و عمر طولانی هستند. مکانیزم فرمان این کلید قدرت نیاز به کمترین تعمیرات داشته و محفظه قطع کلید قدرت در طول عمر آن نیازی به تعمیر ندارند و قطع جریانهای نرمال با تعداد بالا و قطع جریان اتصال کوتاه ، در وضعیت خلا داخل محفظه قطع تاثیری نمی گذارند.

ویژگی مهم دژنکتور خلاء VD4 پارس سوئیچ

امکان تعویض پلها در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی و آماده کردن کلید برای قرار گرفتن در وضعیت سرویس مجدد است . دژنکتور خلا دارای ویژگی بخصوص امکان استفاده در شبکه هایی است که تعداد قطع ووصل بالایی چه در سطح جریان نرمال کلید و چه در جریان اتصال کوتاه مورد نیاز است.

دژنکتور خلاء VD4 پارس سوئیچ برای مقاصد Autoreclosing مناسب بوده و دارای قابلیت اعتماد بالایی است. کلید قدرت یادشده دارای طرح کمپکت و ابعاد کوچک با توجه به قدرت قطع و تواناییهای آن است. مکانیزم فرمان این تیپ کلید قدرت طوری طراحی شده که کمترین نیاز به تعمیر داشته و پلهای کلید نیازی به تعمیر ندارند.

موارد استفاده دژنکتور خلاء VD4 :

  • جریانات اتصال کوتاه
  • خطوط در شرایط با باری و بدون بار
  • کابلها در شرایط با باری و بدون بار
  • ترانسفورماتور در شرایط با باری و بدون بار
  • ژنراتورها در شرایط با باری و بدون بار
  • سیستمهای کنترل اعوجاج (Ripple)
  • بانکهای خازنی (قطع ووصل پارالل و موتورهای

با جریان راه اندازی بالاتر از 600A کاملا مناسب بوده و تمام انتظارات مصرف کنندگان را برآورده می سازند.

مشخصات فنی دژنکتور خلا VD4 پارس سوئیچ

وزن

فاصله پلها قدرت قطع جریان نامی ولتاژ نامی انواع دژنکتور خلاء پارس سوئیچ

78KG

210mm 16KA 630A

24KV

VD4 2406-16

82KG

210mm 20KA 1250A

24KV

VD4 2412.20

87KG

210mm 25KA 1250A 24KV

VD4 2412-25

70KG

150mm 20KA 630A 12KV

VD4 1206-20

75KG 150mm 25KA 1250A 12KV

VD4 1212-25

167KG 275mm 25KA 2500A 24KV

VD4 2425-25

تعویض پل دژنکتور خلا VD4 :

برای تعویض پل کلید باید ابتدا کلید را از شبکه جدا نمود و پس از تعویض و جایگزین کردن پل موارد زیر را بترتیب انجام داد.

– هنگام دمونتاژ چند پل بایستی پلها بترتیب باز شده و پس از تعمیر یکی پس از دیگری و بترتیب نصب گردند. – قطعات از پیش مونتاژ شده پل که بدقت روی مکانیزم فرمان نصب شده اند بهیچ وجه نباید تغییر داده شود در غیر اینصورت

عملکرد مطمئن آنها را نمی توان تضمین نمود. – برای شارژ دستی کلید به دستورالعملهای شارژ دستی مربوطه مراجعه کنید. – برای چک کردن مجدد کلید در صورت نیاز به دستورالعملهای تنظیم مربوطه مراجعه نمائید.

عملکرد دژنکتور :

مکانیزم فرمان:
شارژ شدن کلید بصورت اتوماتیک با موتور شارژ کننده اتفاق می افتد.
اگر موتور شارژ کننده معیوب باشد ، مراحل شارژ می تواند انجام شود یا بصورت دستی کامل شود.

دژنکتور با مکانیزم شارژ دستی
هرم شارژ کننده را در داخل شیار قطعه برنجی قرار داده و بطرف بالا و پائین تقریبا ۲۵ دفعه ، حرکت دهید تا شرایط شارژ فراهم گردد. بعنوان یک پیش شرط برای سکانس وصل مجدد خودکار ، مکانیزم عملکرد بصورت اتوماتیک بوسیله موتورشارژ کننده ، شارژ می شود یا  اگر مکانیزم عملکرد از نوع دستی باشد ، با دست شارژ می شود.

زمانیکه شرایط شارژ فراهم شد ، مکانیزم شارژ بطور اتوماتیک جدا می شود و ضربات بیشتر روی اهرم شارژ کننده بی اثر خواهد بود.

دژنگتور برای نمایش شرایط شارژ
بعنوان یک شرط لازم برای سیکل وصل مجدد خودکار ، مکانیزم بعد از عملکرد وصل بوسیله موتورشارژ کننده بطور اتوماتیک شارژ مجدد شده است ، یا در صورتیکه مکانیزم از نوع دستی باشد ، نیاز به شارژ مجدد با دست دارد.

قطع و وصل دژنکتور :

وصل :
دكمه وصل مکانیکی را بفشاریدیا بصورت الکتریکی عمل وصل را انجام دهید .

قطع :

دکمه قطع مکانیکی را بفشارید یا بصورت الکتریکی عمل قطع را انجام دهید .

شمارنده سیکل عملکرد بصورت اتوماتیک بوسیله یک عدد کامل با هر سیکل سوئیچینگ افزایش می یابد . تکمیل یا اتمام عملکرد سوئیچینگ با نشاندهنده موقعیت سوئیچ در پنجره صفحه جلوی تابلو موقعیت مناسب کلید را نشان می دهد.

رله آنتی پمپاژ از تکرار سیکل عملکرد سوئیچینگ ON- OFF بطور همزمان جلوگیری می کند، برای مثال کلید بوسیله یک رله محافظ در پاسخ به یک خطای جانبی اولیه ، زمانی می تواند فرمان وصل الکتریکی را دریافت کند که عمل قطع بطور کامل انجام شده باشد که رله آنتی پمپاژ عهده دار این وظیفه است.

دژنکتور خلاء VD4
دژنکتور خلا پارس سوئیچ VD4

دانلود کاتالوگ دژنکتور خلا پارس سوئیچ

برچسب ها بریکر پارس سوئیچ, بریکر خلاء, تعمیر دژنکتور, خرید دژنکتور, خرید دژنکتور گازی پارس سوئیچ, دانلود کاتالوگ دژنکتور VD4, دژنکتور, دژنکتور VD4, دژنکتور پارس سوئیچ, دژنکتور وکیوم پارس سوئیچ, قیمت دژنکتور, کاتالوگ دژنکتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *