کفپوش عایق تابلو برق

کفپوش عایق تابلو برق فشار ضعیف ، فشار متوسط و فشارقوی جهت محافظت الکتریکی برای حفظ فردی و جمعی کارگران درپستها و تاسیسات برق فشارضعیف و فشار قوی با سطخ ولتاژ 400ولت 3.3kV ، 6.6kV ، 11kV ، 15kV ، 20kV و 33kV – عموماً در ولتاژ فشار قوی از دستکش عایق برای بالا بردن ایمنی کارگران استفاده می شود.

موارد استفاده کفپوش عایق برق

کفپوش عایق تابلو برق با کیفیت بالا ، عایق الکتریکی عالی ، خواص مکانیکی و  مقاومت در برابر ضربه ،پارگی یا سوراخ در هنگام محافظت از کارگران در سوئیچ LV MV HV است. موارد استفاده کفپوش عایق برق در تابلوی برق LV-HV ، پستها ، ترانسفورماتورها و ایستگاههای کاری الکتریکی ، فرش عایق برق با جذب نیرویی که می تواند ناشی از اتصال کوتاه یا نشت الکتریکی باشد ، کارگران را در برابر شوک الکتریکی محافظت می کند.

طیف گسترده ای از تشک عایق برق Sichern به طور کامل آزمایش شده است تا مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد. این کفپوش با استفاده از بهترین ترکیبات لاستیکی تولید می شود.کیفیت این کفپوش ها در رعایت  استانداردهای حفاظت الکتریکی کاملاً بررسی شده است. اپراتور جهت اتصال کابلها  حتما باید روی کفپوش عایق قرار گیرد . که اگر دستکشهای عایق مورد استفاده آسیب ببینند سطح حفاظت لازم را ایجاد کند ،و کفپوش محافظت ثانویه را فراهم می کند.

استاندار کفپوش عایق برق تهران سوئیچ (Sichern)

استاندارد کفپوش عایق برق IEC61111  می باشد که برای ایمنی الکتریکی ، حفاظت و کار در پستهای ولتاژ پایین ، متوسط و زیاد و سوئیچ ها تا 33 کیلو ولت توزیع می باشد .  استاندارد IEC61111 یک دسته انتخاب برای ولتاژ پایین (1000 ولت) تا ولتاژ بالا (36 کیلو ولت) را فراهم می کند. جدول انتخاب زیر طبقه بندی استاندارد IEC را با توجه به حداکثر ولتاژ کار برای تشک عایق برق لاستیکی اطلاع داده و توضیح می دهد.

کفپوش عایق تابلو برق
کفپوش عایق تابلو برق
برچسب ها فرش عایق برق خارجی, قیمت کفپوش عایق برق, کفپوش عایق برق 400 ولت تهران سوئیچ, کفپوش عایق برق ارزان, کفپوش عایق برق تابلو 400 ولت